pokud není uvedeno jinak (např. vlastním mailserverem, specializovaným hostingem, apod.)
POP3 server: mail.dc3.cz
// port 995 šifrované spojení SSL
// port 110 nezabezpečené spojení, s oblibou používané dinosaury, nevhodné používat!
IMAP server: mail.dc3.cz
// port 993 pro šifrované spojení SSL
// port 143 nezabezpečené spojení, s oblibou používané dinosaury, nevhodné používat!
SMTP server: mail.dc3.cz
// port 465 pro šifrované spojení SSL
// port 25 nezabezpečené spojení, s oblibou používané dinosaury, nevhodné používat!
// (odesílání SMTP vyžaduje autorizaci Loginem a Heslem, je stejná jako pro příchozí poštu)
WebMail rozhraní naleznete na adrese: https://mail.dc3.cz
Login: vždy celý email (petr.novak@vasedomena.xx)
Heslo: Vaše heslo (znáte pouze Vy, nelze znovu zaslat, pouze nastavit nové)
Správu emailových schránek naleznete po přihlášení v menu Webhosting / nastavení webhostingu.
Nově založený email se aktivuje s první příchozí zprávou, proto si do nového emailu pošlete cokoliv, odkudkoliv. Příchozí zpráva založí tzv. domácí složku emailu na serveru a od té chvíle je funkční stejně jako ostatní emaily.
Pokud jste tak učinili, vyčkejte pro jistotu cca 15 min. a zkuste se přihlásit.
Stále nefunguje ?
1. Zkontrolujte zda jste správně zadali uživatelské jméno a heslo.
2. Nezapomínejte na časté chyby uživatelů:
server rozlišuje malá a velká písmena, např. F není f!
nepoužívejte mezery, speciální znaky ani diakritiku
login je celá Vaše adresa ve tvaru neco@vasedomena.xx
Pokud se Vám stále nedaří vstoupit do Vaší e-mailové schránky, obraťte se prosím na naši technickou podporu s podrobným popisem Vašeho problému - požadavek typu nefunguje email nepovažujeme za dostatečně relevantní, připravte si proto dostatečné podklady k ohlášení problému.